eesti
english
Kontakt | Kirjastamine | Teenused | KKK | Meedia | OA | Andmebaasid | Liikmelisus | Ajalugu
Otsing
Laiendatud otsing
  Ostukorv
Tartu Ülikoolis kaitstud doktoriväitekirjad
E-raamatud


Müügitingimused

TARTU ÜLIKOOLI KIRJASTUSE VEEBIPOE MÜÜGITINGIMUSED

 

1. Üldsätted

1.1. Tartu Ülikooli Kirjastuse veebipoe (edaspidi: veebipood) müügitingimused kehtivad iga füüsilise ja juriidilise isiku (edaspidi: ostja) suhtes, kes kasutab veebiaadressil www.tyk.ee asuvat veebipoodi ja sõlmib sealt kaupade ostmiseks Tartu Ülikooliga (edaspidi: müüja; registrikood 74001073, aadress Ülikooli 18, 50090 Tartu) müügilepingu.
1.2. Veebipoe kaupade hinnad on näidatud eurodes ja märgitud nende juurde. Hinnale lisandub kauba kohaletoimetamise tasu, mille suurus sõltub ostja asukohast ja valitud kohaletoimetamise viisist. Kohaletoimetamise tasu kuvatakse ostjale tellimuse vormistamise ajal. Alates 1. oktoobrist 2019 on Omniva pakiautomaati tellimisel kohaletoimetamise tasu 3 eurot, postipakiga Eestis 4 eurot, postipakiga välismaale 15 eurot. Ise järele tulles (Lossi 3, Tartu) kohaletoimetamistasu ei rakendata.

2. Kauba ostmine

2.1. Kõik veebipoes müüdavate kaupade hinnad on näidatud eurodes ja kaupu on võimalik osta registreerumata kasutajana, mille puhul küsib müüja ostjalt ostu vormistamiseks vajalikud andmed enne tellimusprotsessi lõppu.
2.2. Kauba ostmiseks lisab ostja soovitud kaubad ostukorvi.
2.3. Tellimuse vormistamiseks täidab ostja nõutud andmeväljad ja valib talle sobiva kauba kohaletoimetamise viisi (vt p 3.3). Seejärel kuvatakse talle ostusumma, mille ta tasub pangalingi kaudu või arve alusel.
2.4. Müügileping jõustub pärast seda, kui ostusumma on laekunud veebipoe arvelduskontole.
2.5. Kui müüjal ei ole võimalik tarnida tellitud kaupa selle lõppemise tõttu või muul põhjusel, teavitab ta ostjat sellest esimesel võimalusel ning tagastab talle ostusumma (sealhulgas kauba kohaletoimetamise tasu) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 kalendripäeva jooksul alates ostja teavitamisest.

3. Kauba kohaletoimetamine

3.1. Müüja toimetab kauba kohale Eestisse ja kõikidesse välisriikidesse.
3.2. Müüja käsitleb veebipoe tellimusi E-N kl 9–14.
3.3. Ostjal on võimalik saada kaup kätte mitmel viisil:
3.3.1. ostja valitud Omniva pakiautomaadist Eestis. Tööpäeval ostetud kauba postitab müüja hiljemalt ülejärgmisel tööpäeval. Pakiautomaati saabub ostetud kaup viie tööpäeva jooksul pärast ostu sooritamist. Lisateave tarneaegade kohta on Omniva koduleheküljel. Kauba kohaletoimetamise eest tasub ostja;
3.3.2. rahvusvahelise saadetise puhul ostja aadressijärgsest postkontorist. Tööpäeval ostetud kauba postitab müüja hiljemalt ülejärgmisel tööpäeval. Rahvusvahelise saadetise postkontorisse saabumise keskmise ajakulu tabeliga saab tutvuda Omniva koduleheküljel. Kauba kohaletoimetamise eest tasub ostja;
3.3.3. ise kaubale järele tulles. Ostetud kaubale saab tulla järele Tartu Ülikooli Kirjastusse (Lossi 3, Tartu). Kaup väljastatakse isikut tõendava fotoga dokumendi (ID-kaart, pass või juhiluba) ja tellimuse numbri esitamisel. Kohaletoimetamise tasu sellisel juhul hinnale ei lisandu.
3.4. Eestis saab klient kauba kätte kuni seitsme tööpäeva ja välismaale kuni 30 päeva jooksul peale tellimuse jõustumist. Erandlikel juhtumitel on tarneaeg 45 päeva.
3.5. Kui ostja ei võta pakiautomaadist või Tartu Ülikooli Kirjastusest kaupa välja seitsme kalendripäeva jooksul alates päevast, kui kaup sinna saabus, arvestab müüja, et ostja on müügilepingust taganenud. Sel juhul tagastab müüja väljavõtmata kauba eest tasutud ostusumma (pakiautomaati tellitud kauba korral) ilma kohaletoimetamise tasuta ostjale samale arvelduskontole, millelt ostja ostu eest tasus, viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 kalendripäeva jooksul alates päevast, kui kaup saabus pakiautomaati või Tartu Ülikooli kirjastusse.

4. Müügilepingust taganemine ja kauba tagastamine

4.1. Pärast kauba kättesaamist on ostjal õigus veebipoega sõlmitud müügilepingust 14 kalendripäeva jooksul taganeda ja kaup müüjale tagastada.
4.2. Müügilepingust taganemise õigus ei kohaldu juhul, kui ostja on juriidiline isik.
4.3. 14-päevase taganemisõiguse kasutamiseks ei tohi ostja kasutada ostetud kaupa muul viisil, kui on vajalik selle olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks viisil, mis on lubatud kauba katsetamiseks füüsilises poes.
4.4. Taganemisõiguse kasutamiseks saadab ostja taganemisavalduse 14 kalendripäeva jooksul alates kauba tellimisest müüja e-posti aadressile tyk@ut.ee.
4.5. Pärast taganemisavalduse esitamist tagastab ostja kauba 14 kalendripäeva jooksul pakiautomaati või Tartu Ülikooli kirjastusse.
4.6. Kauba tagastamise kulu kannab ostja, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus on asjaolu, et kaup ei vasta tellitule (nt vale või defektiga kaup).
4.7. Ostusumma makstakse tagasi järgmiselt.
4.7.1. Müüja maksab pärast tagastatud kauba kättesaamist ostjale viivitamata, kuid hiljemalt 14 kalendripäeva jooksul alates taganemisavalduse kättesaamisest kõik temalt müügilepingu alusel saadud tasud.
4.7.2. Müüja võib keelduda punktis 4.7.1 nimetatud tagasimaksete tegemisest seni, kuni ostja on kauba tagastanud või esitanud tõendi, et on seda teinud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem.
4.7.3. Kui ostja on sõnaselgelt valinud veebipoes pakutud kõige odavamast tavalisest kauba kohaletoimetamise viisist erineva viisi, ei pea müüja talle hüvitama kulu, mis ületab tavalise kättetoimetamise viisiga seotud kulu.
4.7.4. Kui ostja on kaupa kasutanud muuks otstarbeks kui punktis 4.3 nimetatud või sellel on kasutamise või kulumise märke, on müüjal õigus vähendada tagastatavat summat vastavalt kauba väärtuse vähenemisele.
4.7.5. Müüjal on õigus taganeda müügilepingust ja nõuda ostjalt kaup tagasi juhul, kui kauba hind oli veebipoes eksituse tõttu märgitud tunduvalt alla selle turuhinna.
4.8. Pretensiooni esitamise õigus
4.8.1. Müüja vastutab kauba lepingutingimustele mittevastavuse ja puuduse eest, mis oli olemas juba kauba ostjale üleandmise ajal.
4.8.2. Ostjal on õigus puuduse ilmnedes pöörduda hiljemalt 14 kalendripäeva jooksul alates puuduse esmakordsest ilmnemisest müüja poole, saates talle e-kirja aadressile tyk@ut.ee.
4.8.3. Kui ostjal on veebipoe kohta muid pretensioone, saadab ta need e-kirja teel aadressile tyk@ut.ee.
4.8.4. Kui veebipoest ostetud kaubal on puudused, mille eest vastutab müüja, siis parandab või asendab müüja puudusega kauba. Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab müüja ostjale kõik müügilepingu alusel saadud tasud.
4.8.5. Müüja ei vastuta puuduste eest, mis on kaubale tekkinud pärast kauba üleandmist ostjale.
4.8.6. Müüja vastab ostja kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 15 kalendripäeva jooksul.

5. Isikuandmete töötlemine

5.1. Müüja töötleb ostja isikuandmeid kooskõlas isikuandmete töötlemise põhimõtetega.
5.2. Tartu Ülikool on isikuandmete vastutav töötleja. Tartu Ülikool edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötlejale Maksekeskus AS-ile.

6. Vastutus ja vaidluste lahendamine

6.1. Kui ostja ja müüja ei suuda lahendada vaidlust kokkuleppe teel, võib ostja pöörduda tarbijavaidluste komisjoni poole. Menetlustingimustega saab tutvuda ja avalduse esitada siin. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja müüja vahel sõlmitud müügilepingust tulenevaid vaidlusi. Komisjon vaatab ostja kaebuse läbi tasuta.
6.2. Ostja võib pöörduda ka Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole.

Info ja teenindus
UUS VEEBIPOOD!